Wednesday, 27 July 2011

harap, harapan n kecewa

da lama xupdate status kan3....hahahaha
utk pengetahuan kamu2 semua sy sedang dukacita ni...sgt2 sedih....down gila ni...
masalah xprnah hilang...asyik datang tanpa diundang...bertalu-talu plk tu...pehhhh....penat la macam ni...
arini sy nk nangis puas2...sy nk nangis smpai mate sy lebam...pastu sy nk tido puas2....tp.....xboleh lak nk buat mcm tu...esok ada kelas..nk kena menghadirkan diri walaupun sy begitu sedih dengan markah test baru2 ni....markah tu xde la teruk mana pon...sy kecewa sbb terlalu mengharap yg tggi...haaaaaaaaa...ambik la skali x dpt mmg kecewa thp gila...hmmmmmmm....sama jgk dlm sesuatu perhubungan..kita xboleh nk mengharap sgt...kalau kecewa t xpsl2 je...sy akui sy mmg da byk kali couple...tp.....semuanya xjd seperti yg diharapkan...semuanya mngecewakan......smpai kadang2 rasa putus asa....

moral story ni: kita jangan letakkan harapan yg tggi kt sesuatu yg belum pasti.....:)
jangan cepat putus asa hanya kerana x dpt sesuatu yg dihajati...sebenarnya Allah nk bagi kita sesuatu yg lg baik dari yg kita minta...

No comments:

Post a Comment