Saturday 2 July 2011

kawanku syg -bhgian 2

haaaaaa....sini semua!!! attention!!!!
huuuuuuuuukkkk..........(xyah mcm kawad sgt la kan)
ok2...korang ingat lagi x aku pernah cite psl kwn baik aku @ classmate aku tu....ingat kan3...kalau xingat tu buat2 ingat jela...aku ada good news nk share dgn korang semua..nk taw x apa good news tu??? jeng jeng jeng..heeeeeeeeeeeeee...excited x?? :P
kwn aku tu akhirnya da couple da dgn org yg dye suka...jejaka pilihan hati la senang cite kan...mamat ni da tggu dye dkat 7 tahun cuma nk tegur dye je....ishhh3...lama giler kot...kalau aku patah hati da..dan2 je...
sekarang aku brsyukur sgt sbb kwn aku tu da x msm2 mencuka muka dye lg..xde la moody je....sekarang ni da mcm org buang tabiat je...asyik nk senyum sorg2 je...adooiii...ni mslh terbaru dye...senyum xtaw la apa sbb dye...hahahaha...org da bhgia..mmg la selalu ceria je...Alhamdulillah...moga dye akn selalu la mcm ni....kepada jejaka berkenaan: sila jaga best pren aku ni baik2..kalau x siap la...(amaran nk dasyat je) hukhukhuk :)

No comments:

Post a Comment