Thursday 24 November 2011

caaakkkkk

Assalammualaikum.....
peeehhhh...lme gile x update blog ni...maklum la..asyik bz je kan.....hahahahaa (bz la sgt)
arini x nk cerita byk....sebab aku mmg xde cerita pape pon....so boringggggg...
sem ni aku nya subjek ada 6...sume nmpk cm hard core je....0.o'' mau gile aku study sem ni...sem lps pon stdy mcm gile gak...tp.............pointer jatuh....aaaiiihhh...dimanakah silapnya aku ni....ye3....aku mmg byk wt silap pon (sedar diri) hu3
pape pon wish me luck moga2 xde la benda2 yg susah dan sukar nk dilakukan sem ni...biar la dipermudahkan....amiiinn......
ehhhh...jap2...aku nk cerita sikit ni....haaaaaaa.............cuti sem lepas seronok + best....hahahahahaaa
best sbb aku first time keje....aku ni xprnh keje mne2 sbb mak xbg...(bkn ank ksygn yee)....mak suruh stdy je dlu....so aritu bile ade peeluang aku g la keje...aku ikot abg aku..keje xde la susah mne pon...lg byk cuci mate dari keje...oooopppsss.....heeeeeeeeeeee
btw......cuti sem dpan nk keje lg.....heheeee :)

No comments:

Post a Comment