Sunday 24 April 2011

asl aku bley ade blog ni??

ni sume brpunca dari tkanan jiwa..hahahaha (gelak setan)
xla...sbb aku da mule suke mnulis.aku xrmai kwn..so...kdg2 aku xtaw aku nk brckp dgn sape..jd aku pkr2 bek aku mnulis je...sblom wujudnye blog ni da byk krtas mnjd mgsa aku..sume kne conteng...conteng sana.conteng sini...hehehe (bunyi mcm syok je) tp....abs la gak dwit aku nk beli krts baru sbb nk wt tutorial da xde krtas..huhuhuuu




hmmm.....sblom ni aku da gak tulis diari..tp aku tkot kang kalo aku tulis dlm 2 ade lak org bace..so...aku buat blog ni...sume org bley bace...bace2! jgn xbace!!
haaaaaaa...xde la aku ni nk brahsia2 kan..kang kate aku ni mngata diorg lak...o0ppsss...xea...NO!! NO!! xde mngumpat2 disini...dose taw...Allah xsuke org mcm 2..huhuhuu




skng ni tgh exam final...org len dok sibuk2 study aku lak dok mnaip dpan lptop ni...heheeee.
ye3...aku study la lps ni...=.='' 
mak aku slalu pesan kt aku...(xde la slalu pon sbnrnye)...''kita study ke..wt keje ke..xksh la wt pape pon kita kena buat dlm keadaan gembira..nnti bru la sume bnde yg kita buat 2 kita rse mudah je....hati pon tenang''...aku slalu ingt 2..sbb 2 aku ni suke snyum..(yekeee??)..xserius....kcau org...(ehhh..2 xtrmsok list)..heheee :D
so.....happy2 la slalu yeee.....



No comments:

Post a Comment