Tuesday 26 April 2011

kerana mulut

melampau tak kalau aku cakap kat dye: 
i love u.i miss u.i need u.
hmmmmmmmm....tentu dye da benci aku nye...aku syg dye..kalau la dye tahu semua 2..
takot nak cakap kat dye..nanti dye mesti cakap: xcukop2 lagi ke sakitkan hati sy ni...
hmmmmmmm...terasa down sangat...
bodohnye aku ni...apa da aku buat ni.....aku xley nak f0kus study da ni...
bodoh...bodoh...bodoh....2 la diri aku yang sebenar...xhabis2 buat masalah...bodoh sangat..
hmmmmmmmmm...aku rindu sangat nak dengar suara dye...tengok muka dye...tengok dye senyum...kalau tengok dye senyum boleh cair la...
rindu sangat kat dye.....tapi.............disebabkan kebodohan diri sendiri semua 2 dah xde...hilang macam 2 je...
hmmmmmmmmmmmmm......apa aku nak buat ni........cakap jelah sorang2 dalam bilik ni...rasanya dinding ni pon dah muak dengar aku cakap dengan dye...pape pon terime kasih la dinding..kalau kau xde dengan siapa la aku nak cakap malam2 ni...
really2 need u...tapi.......
really2 miss u....tapi......
really2 love u.....tapi.....



tapi.......tentu dye da xpercaya lagi dengan aku ni....hmmmmmmmm.....
2 la orang tua2 cakap..sebabkan mulut badan binasa...haaaaa......kan da xley study...kerja asyik tido...bangun termenung...pastu makan...lepas makan sambung tido...aishhh..melingkup la final aku ni...punah harapan la macam ni...padan dengan muka diri sendiri.....buat jahat lg......tapi.........
aku cakap je nak main2...tapi aku betul2 syg dye...macam mana 2???
down~~down~~down~~down~~
aarrggggghhhh............syg.syg.syg.syg.syg...dye sangat2....
entah apa la dye tengah buat sekarang....nampak dye on9...takot nak tegur...dye mesti xlayan aku nya..
hmmm.....awak syg awak sangat2...
semua 2 dah terlambat kalau nak cakap pon...dye dah benci aku....hmmmmmmmm...............






No comments:

Post a Comment