Monday 25 April 2011

mulai saat n detik ni aku nak menulis je..nak kurangkan brcakap n hanya brcakap benda yang perlu je....
hmmmmmmmmmm..mlm ni sdih gila kot...xda kot da..mmg aku sedih sangat2...aku ingat pelangi da muncul dalam hidup aku tapi sebenarnya hujan turun makin lebat..banyaknya dugaan aku hadapi untuk sem ni...macam2 yg trjadi...semua ni buat aku rasa nak putus asa je..


hidup ni mcm kite makan ubat...pahit2 mcm mana pon ubat 2 kita kena telan jgk...hasilnya nanti kita sihat...mcm kehidupan ni..mmg mula2 kita akan hadapi mcm2 dugaan..tp masa depannya tentu lebih baik dari sekarang...hmmmmmmmmmmm..semua ada hikmahnya..

ya Allah..Kau uji lagi aku dengan dugaan yg serupa..sepatutnya aku rasa benda ni mudah aku hadapi sebab da byk kali diuji begini...tp..hati aku ini begitu lemah ya Allah..Kau bantulah hamba Mu ini ya Allah...tabahkan la hati ku dan kuatkan la keimanan ku...sesungguhnya Kau Maha Besar lagi Maha Bijaksana....Aminn...

sayu je hati malam ni..mengenangkan mcm2 benda yg da aku buat....kepala pning sampai xboleh nk tidur..hmmmmmmmm......kalau mlm ni mlm yang trakhir untk aku...aku redha ya Allah...segala ketentuan Mu adalah jalan yang terbaik untk ku.....

No comments:

Post a Comment